Sponsor 1

24 Februari 2018

Info Penting!!! Sejarah Hitam Wanita Dalam Teksi



SILA AMBIL PERHATIAN!! & [SHARE]

Jika anda dapati ada bunyi semburan minyak wangi atau penulen udara di dalam teksi, SILA ARAHKAN TAXI TERSEBUT UNTUK SEGERA BERHENTI!! Ianya telah berlaku kepada seorang wanita kira-kira pukul 0:45. dia mendapat ke dalam teksi yang dipandu oleh seorang lelaki berbangsa melayu. Ketika dia berada di teksi untuk beberapa minit, dia tiba-tiba terdengar bunyi semburan dan terdapat bau seperti penulen udara. Dia berasa pelik mengapa pemandu tersebut meletakkan dua jenis pembersih udara dalam teksi beliau. “Bau tersebut segera mengingatkan saya tentang emel yang pernah saya baca. Saya mula menjadi sedar di sekeliling saya. Tetapi sedutan penulen disimpan dan muncul setiap beberapa minit. Saya mula berasa sangat bimbang dan takut.

Secara beransur-ansur, saya merasakan bahawa badan saya mula berasa lemah dan lemah. Penulen disimpan di pertengahan dari tempat duduk belakang, betul-betul di belakang saya. Saya benar-benar merasakan seluruh badan saya semakin lemah, saya cuba mengarahkan pemandu tersebut untuk membiarkan saya turun di tepi jalan. Tetapi dia terus cuba untuk bercakap dengan saya dan bertanya kepada saya mengapa tidak menurunkan saya di destinasi saya sahaja. Saya berfikir yang dia sedang cuba untuk memanjangkan masa.

Saya mulai berasa seram, saya merasakan kedua-dua tangan dan kaki saya seperti lumpuh dan tidak bertenaga, dan hampir tidak boleh bergerak. Apabila saya bercakap kepada pemandu tersebut, saya tidak mampu bercakap dengan betul, saya cuba menjerit untuk mendapatkan bantuan, tetapi tubuh badan saya benar-benar terlalu lemah. Sesampainya di lampu isyarat, saya membuka pintu, melompat keluar dan berlari meninggalkan teksi tersebut untuk mendapatkan bantuan.

Saya benar-benar berterima kasih kepada Tuhan kerana menyelamatkan saya. Jika tidak, saya benar-benar tidak boleh bayangkan apa yang akan berlaku kepada saya. Saya menjadi trauma dengan kejadian ini.

Ini adalah kes yang BENAR. Sila beringat!

Saya berasa pengalaman ini perlu untuk dikongsikan dengan anda semua, tidak kira anda lelaki atau wanita 'ini bukan tipu ,dan bukanlah cerita yang direka-reka .Ia benar-benar berlaku.

Biarkanlah rakan-rakan anda, ahli keluarga dan saudara mara anda mengetahui tentang kes ini. Saya percaya anda juga sama seperti saya, tidak mahu sesiapa dijadikan mangsa dengan kes ini.. 'Sila berhati-hati apabila merancang untuk menaiki teksi, terutama wanita.'

Saya menerima e-mel beberapa bulan lalu tentang ‘seorang wanita masuk ke teksi dan berasa tidak selesa dan menjadi lemah apabila dia terhidu sesuatu seperti kemenyan yang dibakar. Dia bertindak bijak untuk mengarahkan teksi tersebut untuk berhenti serta-merta dan selepas membuang wang pada lelaki teksi tersebut, dia segera keluar dari teksi. Beliau kemudian mendapat tahu bahawa jika dia tidak mengarahkan teksi tersebut untuk berhenti dan keluar, dia akan pengsan dan dirogol oleh pemandu lelaki teksi tersebut (atau geng perogol)!

Beberapa minggu lalu, seorang pengunjung ke tepekong kami yang tinggal di Puchong dan menaiki teksi yang dipandu oleh seorang lelaki berbangsa India. Apabila dia duduk ke dalam teksi, dia mendapati sedikit bau pembakaran kemenyan dalam teksi. Selepas seketika, dia berasa lemah dan tidak dapat bercakap atau menjerit. Pemandu teksi berbangsa India tersebut terus memandu ke jalan yang sunyi di mana tidak ada sesiapa pun orang awam disitu lalu merogolnya. Sebelum dia dirogol, dia diberitahu oleh pemandu teksi warga india lelaki tersebut bahawa dia adalah mangsa yang keenam. Beliau bukan sahaja dirogol tetapi juga dirompak!

Apabila dia sedar, dia segera berjumpa doktor. Perkara yang menyedihkan, doktor mengetahui dia telah dirogol tetapi tidak menasihati beliau apa yang perlu dilakukan. Doktor hanya membiarkan dia membuat keputusan untuk membuat laporan polis atau tidak. Sebab dia tidak mengetahui nama perogol dan juga nombor plat teksi tersebut dan dalam keadaan ketakutan dan trauma, dia memberitahu doktor bahawa dia tidak berani untuk melaporkan kepada polis. Doktor berkata apabila dia tidak berani membuat laporan polis, beliau telah memusnahkan laporan perubatan! Dan perogol tersebut telah mengambil beg dan keseluruhan dengan IC dia di dalamnya, dia mengetahui alamat kamu dan mungkin berani datang terus ke rumah kamu dan cuba untuk merogol kamu lagi.

Sila beringat selalu agar tidak menaiki teksi yang berbau yang tidak menyenangkan yang membuat anda ragu-ragu dan kalau boleh, jika anda mampu berbuat demikian, membuat panggilan atau sms kepada rakan-rakan atau saudara mara anda dan biarkan mereka tahu nombor pendaftaran teksi dan jika boleh, nama pemandu teksi tersebut.

CERMIN TINGKAP BIARKAN TERBUKA!

Kaum wanita sila ambil perhatian..dan kepada semua sila KONGSIKAN kepada rakan-rakan wanita anda.. - gempaqgiler

Swafoto Sebelum Belasah Sampai Mati



KERALA – Seorang lelaki berusia 27 tahun dibelasah mati 15 penduduk kampung yang juga sempat mengambil swafoto yang disebarkan di Internet kerana dituduh mencuri dalam kejadian yang mencetuskan kemarahan orang ramai.

Satu imej dimuat naik di media sosial menunjukkan seorang lelaki memegang kayu menyoal mangsa, sementara seorang lagi dilihat mengambil swafoto bersamanya.

Ketua polis negeri, Loknath Behera berkata, lelaki dikenali sebagai Madhu ditangkap orang ramai kerana disyaki mencuri sebelum dipukul dengan kejam.

Dia kemudian dibawa ke balai polis, namun pengsan dan meninggal dunia ketika dalam perjalanan.

“Ini jenayah kejam. Masyarakat yang bertamadun tidak boleh menerima perbuatan seumpama ini.

“Kerajaan akan mengambil tindakan tegas terhadap mereka yang bersalah,” kata Ketua Menteri Kerala, Pinarayi Vijayan di Facebook.

Sementara itu, aktivis Dhanya Raman berkata, Madhu pesakit mental yang sering dilihat berkeliaran di kawasan itu sejak lebih setahun lalu.

Pada masa sama, polis berkata, Madhu memang sering mencuri makanan, malah pernah ditangkap melakukannya di sebuah kedai.

Ibunya Malliamma berkata, anaknya hidup gelandangan, malah pernah tinggal di dalam gua, tetapi menafikan Madhu pencuri. - mynewshub

6 Perkara Perlu Elak Kalau Tak Nak Kuali Non-Stick Mahal Anda Rosak Dan Tercalar. Yang No 3 Tu Ramai Tak Tahu



Penggunaan Kuali Non Stick yang telah calar adalah tidak bagus.

Saya adalah antara penggemar kuali tahan lekat atau kuali non stick yang memudahkan untuk kerja-kerja memasak di dapur.

Andai nak goreng telur tak melekat, andai nak saut bahan-bahan pun mudah.

Namun satu perkara yang perlu kita ambil berat sekiranya kita menggunakan kuali non stick ini, adalah untuk elakkan daripada ianya tercalar.

Ya CALAR yang merbahaya.

Calar pada permukaan kuali non stick ini akan menyebabkan lapisan yang digunakan untuk menjadikan permukaan kuali itu tidak melekat akan terdedah ke dalam masakan yang kita ingin masak.

Bermakna, ada bahan-bahan yang tidak sesuai untuk kita makan, akan bercampur dengan masakan yang kita masak, tanpa kita sedar.

Adalah penting untuk kita gunakan peralatan yang sesuai seperti sudip kayu atau sudip yang tidak mencalarkan permukaan kuali ini.

Andai telah tercalar? apa perlu kita buat adalah untuk melupuskan sahaja kuali tersebut walaupun mungkin ianya kuali kesayangan kita.

Atau bolehlah buat hiasan di dinding-dinding bukannya untuk digunakan sebagai peralatan memasak.

Jika sebelum ni kita belum tahu, mungkin kita akan terus gunakan, selepas ini, silalah tukar kepada kuali baru.

Kesihatan kita lebih berharga. Rugi kiranya kita sediakan bahan-bahan berkualiti tinggi untuk memasak, tetapi kesudahannya menggunakan kuali yang berbahaya.

Sekadar berkongsi untuk manfaat bersama.

Kuali tak lekat ( non-stick pan) adalah antara peralatan memasak yang menjadi kesayangan kaum-kaum ibu. Mana tidaknya, kuali sebegini harganya boleh tahan mahal lebih-lebih lagi jika yang berjenama dan diimport dari luar negara. Disebabkan valuenya, ada dikalangan kita yang guna kuali jenis ini hanya sekali sekala dan untuk memasak hidangan tertentu sahaja.

Tetapi, rugi pula kuali mahal tetapi jarang guna. Bukannya apa, mesti puan-puan risau kuali rosak kan? Sebenarnya ada cara untuk buat kuali non-stick ni tidak rosak permukaannya dan tahan lama. Berikut adalah ENAM perkara yang anda perlu tahu apabila memasak menggunakan kuali kesayangan ni.



1. JANGAN BIAR KUALI TERBIAR PANAS

Sebaik anda meletakkan kuali di atas dapur, tuang minyak dengan segera dan jangan biarkan kuali panas sehingga berasap. Ini kerana jika kuali non-stick dibiarkan panas begitu, ia akan menghasilkan toksik yang dikhuatiri membahayakan kesihatan. Biasanya dalam rancangan masakan, kita disuruh supaya panaskan kuali terlebih dahulu sebelum memasukkan minyak, tetapi ia hanyalah untuk kuali dan periuk yang bukan non-stick ya.

Menurut Professor Robert L. Wolke, dari University of Pittsburgh kuali non-stick selamat digunakan selagi ia tidak dibiarkan terlalu panas. Jika terjadi, salutan yang melapisi kuali mungkin mula pecah (pada tahap molekul) dan zarah-zarah serta gas toksik, sesetengahnya karsinogenik, boleh dibebaskan.



2. MASAK GUNA API SEDERHANA

Jika memasak menggunakan kuali jenis ini, adalah lebih baik jika menggunakan api yang perlahan serta sederhana. Elakkan menggunakan api besar dan masak dalam jangka masa yang lama. Pastikan suhu kuali anggaran di bawah 500C bagi mengelakkan lapisan non-stick yang menyadur kuali anda rosak. Jadi, janganlah masak rendang guna kuali mahal ya. Guna sahaja kuali cap buaya yang nenek-nenek kita guna dulu. Lagi selamat. Nak masak lempeng guna kuali mahal ni, boleh. Sebab cepat masak dan hasilkan lempeng yang cantik.



3. JANGAN KERINGKAN AIR DALAM KUALI

Biasanya, lepas kuali di basuh dan nak guna kembali, kita akan panaskan diatas dapur dan biar airnya tersejat kan? Ha..Bila guna kuali mahal ni, jangan buat macam tu tau. Sebaiknya, selepas dicuci, anda lap menggunakan kain lembut bagi mengeringkan air dan bolehlah digunakan untuk memasak.



4. GUNA PERALATAN LOGAM

Memang pantang memasak guna kuali ni guna senduk dan sudip hatta sudu sekalipun yang diperbuat dari logam. Mintak jauhhhhh Ini kerana bila bergesel, ia akan menghakis permukaan kuali anda. Sayang tau bila cuci, tengok ada kesan calar pula dekat dasar kuali atau periuk. Bila permukaan tahan lekat tu tercalar, masakan yang anda masak pasti akan melekat. Sebaiknya, gunalah alatan memasak yang diperbuat dari kayu atau plastik tahan panas. Biasanya mak-mak memang dah tahu pantang larang yang ni, tetapi yang biasa buat macam ni ialah bila sesekali harapkan suami atau anak-anak untuk tolong masak. Bederau darah tengok mereka selamba je balik telur dadar pakai sudip besi. Memang menjeritlah tuan tanah kan!



5. CUCI GUNA SPAN LEMBUT

Kuali non-stick ni memang ciri lahiriahnya senang untuk dicuci. Oleh itu bila nak basuh, hanya guna span lembut sahaja. Bukan ada kotoran memasak yang susah nak tanggal pun kan? Kalau ada sedikit-sedikit yang melekat tu, sentallah perlahan-lahan. Jangan pula anda tonyoh guna berus besi. Memang naya puan-puan. Rosak kuali tu.



6. ELAK SUSUN BERLAPIS

Maklumlah, dekat dapur anda tu kan banyak kuali, periuk yang digunakan. Jadi, sewaktu menyimpan tu elakkan dari menyusun kuali non-stick ni secara bertindan-tindan. Sebaiknya, gantung atau biarkan tanpa ada benda lain yang disusun diatasnya. Jika nak susun juga? Boleh tetapi kena alas dulu permukaan kuali dengan tuala lembut atau apa-apa sahaja lapik agar permukaan non-sticknya tidak tercalar. - sukansentral

23 Februari 2018

Doa Memohon Rahmat Dan Istuqomah Di Atas PetunjukNya




Kredit : Oh! Islam

Hukum Berkerja Di Syarikat Arak Di Bahagian Sistem I.T.



Soalan : Rakan saya bekerja di sebuah syarikat I.T yang mana tugasnya adalah memastikan sistem-sistem syarikat yang menggunakan perkhidmatannya itu sentiasa stabil. Baru-baru ini terdapat sebuah syarikat arak memilih untuk menggunakan perkhidmatan di syarikat beliau. Apakah hukumnya?

Jawapan : Segala apa yang berkaitan dengan arak adalah haram dan berdosa besar. Ia merupakan ibu segala maksiat. Oleh itu, bekerja sebagai menjaga sistem syarikat yang membuat arak tersebut, hukumnya juga adalah haram dan berdosa besar. Berdasarkan hadith Rasulullah SAW yang telah diriwayatkan oleh Ibn Umar RA:


Maksudnya: Allah telah melaknat arak, dan yang meminumnya, dan yang menuangkannya, dan yang menjualnya, dan yang minta dijual untuknya, dan yang memerahnya, dan yang minta diperah untuknya, dan yang membawanya, dan yang minta dibawa untuknya. (Riwayat Abu Daud). 
Wallahu a’lam. muftiselangor

Pengalaman Mencabar Bagi Ozlynn Wati Hamil Anak Kelima


Ozlynn memberitahu sepanjang tempoh lima bulan pertama kehamilannya dia tidak mempunyai selera makan.

PELAKON Ozlynn Wati memberitahu kehamilan untuk anak kelimanya yang kini sudah mencecah usia enam bulan adalah pengalaman yang paling mencabar buat dirinya.

Jelas pemilik nama sebenar Rozlinawaty Ismail, 37, ini, sepanjang lima bulan pertama mengandung dia hilang selera makan selain sering tidak mempunyai tenaga dan ia pengalaman yang belum pernah dialami walaupun sudah mengharungi empat kehamilan sebelum ini.

"Alhamdulillah empat kali saya hamil sebelum ini langsung tiada masalah atau pun alahan tetapi yang kelima ni memang pengalaman baru.

"Perkara yang tidak pernah saya rasa atau alami sebelum ini semuanya terjadi kali ini termasuk hilang selera makan dan tiada tenaga.

"Bayangkan lima bulan pertama hamil saya memang tak lalu nak makan apa pun," ujarnya.

Kandungan Ozlynn kini sudah memasuki usia enam bulan.

Dalam pada itu, Ozlynn berkata, sejak hamil anak kelimanya dia secara tiba-tiba suka kepada keju dan ia adalah antara makanan yang boleh diterima tekaknya sepanjang lima bulan lalu.

Dedahnya, dia sebelum ini bukanlah penggemar keju dan berasa pelik menjadi obses kepada keju secara tiba-tiba.

"Nak kata mengidam pun tidak... tetapi keju je lah yang boleh saya telan walaupun sebelum ini pandang keju pun tidak.

"Sampai kadang-kadang, pukul 2, 3 pagi suami terpaksa keluar beli keju sebab teringin," katanya.

Ozlynn kini lebih banyak berehat.

Sementara itu, Ozlynn mendedahkan dia mendapat tahu dirinya hamil ketika sedang bertanding dalam program Super Spontan Superstar pada tahun lalu dan ketika itu kandungannya mencecah usia enam minggu.

Kata Ozlynn, dia mengambil keputusan merahsiakan perkara itu sehingga pertandingan selesai kerana tidak mahu menimbulkan masalah kepada produksi.

"Kawan-kawan dalam pertandingan apabila dapat tahu mereka risau sebab faham sahajalah ketika bertanding aksi kami semuanya kasar dan sebab itu saya tidak mahu dedahkan.

"Tapi Alhamdulillah tiada apa-apa yang berlaku dan mungkin pengalaman sebelum ini banyak bantu untuk saya berhati-hati," ujarnya. - mstar

21 Februari 2018

Pergh, Kereta Lut Sinar


Wow..Dashat..Bila Dah Terlampau Maju, Ape Pon Leh Dilakukan. Dimana Ada Highway, Disitu Ade Tol..=)







Mengikut Sumber, Harga Kerete Tersebut Diangarkan Mencecah 500000 dollar. - infosemasasejati

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Pengikut

Label

Informasi (1581) Video (1117) Berita Dan Informasi (968) Hiburan (758) Berita Artis (706) Macam-Macam (628) Nasihat (578) Gosip (388) Perbincangan (386) Islamik (338) Fakta (315) Penting (314) Santai (314) Teladan (304) 18sx (246) Serius (241) Berita Terkini (228) Unik (225) Gila (210) Pembelajaran (210) China (200) Panas (198) Berita Hiburan (182) Pelik (182) Haiwan (171) Kontroversi (149) Sedih (121) Kreatif (119) Lawak (117) Makanan (117) Penceramah (115) Biadap (114) 18sg (108) Hebat (107) Kesihatan (101) Kejam (100) Pengajaran (98) Viral (95) Tips Kesihatan (93) Amerika (88) Zalim (85) Kemalangan (84) Menarik (83) Bodoh (82) Ngeri (82) Ceramah (79) Kesian (78) Ahli Politik (76) Kebesaran Allah S.W.T. (69) Jijik (68) Cantik (66) Seks (66) Ahli Perniagaan (64) Jenayah (64) Jepun (64) Lucah (63) Kereta (59) Wanita (59) Artis (55) Anak Artis (48) Gempar (48) Kahwin (47) Kes Tipu (44) Kisah Benar (44) Mewah (44) Ustaz Auni Mohamad (44) Tular (43) Indonesia (42) Teknologi (42) Seram (40) Seksi (37) Percutian (35) Yahudi Laknatullah (35) Tips Keluarga (34) Tips Perkahwinan (34) Tips Berjaya (33) Arab Saudi (32) India (32) Tips Kecantikan (32) Gajet (31) Gadis (29) Singapura (29) Doktor (27) Russia (27) Suami Isteri (27) Kajian (26) Thailand (26) Tips Keselamatan (26) Australia (25) Kerabat Diraja (25) Sejarah (25) Tips Cinta (25) Neelofa (24) Tips (24) Fattah Amin (23) Minuman (23) Al-Quran (21) Kapal Terbang (21) Ahli Sukan (20) Artis Kahwin (20) Britain (20) Comel (20) Misteri (20) Artis Hollywood (19) Isteri Artis (19) Kes Rogol (19) Rumah (19) Budak Sekolah (18) Filem (18) Politik (18) Tips Mendidik Anak (18) Tun Mahathir (18) Bayi (17) Datuk Vida (17) England (17) Game (17) Kes Curi (17) Kesenian (17) Korea Selatan (17) Maksiat (17) Personaliti TV (17) Syria (17) Tips Suami Isteri (17) Gif (16) Kes Pukul (16) Nabil Ahmad (16) Artis Bertudung (15) Awek Cun (15) Donald Trump (15) Gaduh (15) Kanak-Kanak Bawah Umur (15) Kantoi (15) Motorsikal (15) Polis (15) Buah-Buahan (14) Gadis Cantik (14) Indah (14) Rozita Che Wan (14) Penerbit (13) Presiden AS (13) Serangan Haiwan Liar (13) Siti Nurhaliza (13) Turki (13) Yus (Jambu) (13) Bogel (12) DJ Radio (12) Gadis Bawah Umur (12) Hollywood (12) Israel (12) Kes Bunuh (12) Kes Dadah (12) Lelaki (12) Mufti Perlis (12) Nora Danish (12) Petua (12) Sultan Johor (12) Artis Singapura (11) Bola (11) Budak Bawah Umur (11) Dr Asri (11) Hadis Nabi Muhammad S.A.W. (11) Kanak-Kanak (11) Kereta Sport (11) Kes Rompak (11) Korea Utara (11) Model (11) Pelajar (11) Pemain Bola (11) Pengotor (11) Pereka Fesyen (11) Pramugari (11) Sejarah Islam (11) TMJ (11) Ustaz Azhar Idrus (UAI) (11) Bercium (10) Cabul (10) Dr Zakir Naik (10) Fesyen (10) Iklan (10) Jerman (10) Masjid (10) Nabi Muhammad S.A.W. (10) Palestin (10) Scam (10) Aduan (9) Amy Mastura (9) Awie (9) Brazil (9) Cikgu (9) Kes Cuai (9) Khalwat (9) Najib Razak (9) Pengarah Filem (9) Perancis (9) Sukan (9) Tips Beli Rumah (9) Tips Memasak (9) Umrah (9) Abam (Bocey) (8) Arak (8) Bangladesh (8) Brother Lim Jooi Soon (8) Cerai (8) Elly Mazlein (8) Hantu (8) Hotel (8) Kes Gaduh (8) Kisah Sedih (8) Mexico (8) Mia Ahmad (8) Palestine (8) Siswazah Universiti (8) Suami Artis (8) Syirik (8) Taiwan (8) Tips Membeli (8) Tumbuh-Tumbuhan (8) Adi Putra (7) Berita Sukan (7) Datuk Aliff Syukri (7) Emma Maembong (7) Hafiz Hamidun (7) Janna Nick (7) Kereta Api (7) Melayu (7) Myanmar (7) Pembedahan Plastik (7) Pengacara (7) Rogol (7) Selebriti (7) Sihir (7) Skodeng (7) Stacy AF6 (7) Ustaz Hussein Yee (7) Aliff Aziz (6) Artis Bollywood (6) Artis China (6) Artis Indonesia (6) Ayda Jebat (6) Fasha Sandha (6) Filipina (6) Gamers (6) Gay (6) Handphone (6) Kanada (6) Keindahan Alam Semula Jadi (6) Kes Culik (6) Kes Dera (6) Kes Raba (6) Kes Saman (6) Membazir (6) Mira Filzah (6) Nad Zainal (6) P.Ramlee (6) Pencuri (6) Pengarah Drama (6) Perbandingan (6) Rita Rudaini (6) Selfie (6) Sheikh Hussain Yee (6) Tentera (6) Tips Jimat (6) Tips Kewangan (6) Tips Pekerjaan (6) Uqasha Senrose (6) Ustaz Don Daniyal (6) Vietnam (6) Ziana Zain (6) Zizan Razak (6) Afrika (5) Akim (5) Artis Cerai (5) Awek (5) Azizan Osman (5) Bapa Artis (5) Bertudung (5) Chef Selebriti (5) Dadah (5) Datuk Dr Haron Din (5) Datuk Seri Abdul Hadi Awang (5) David Teo (5) Dirogol (5) Doa (5) Elfira Loy (5) Fizo Omar (5) Harith Iskander (5) Itali (5) Jep Sepahtu (5) Kanser (5) Kes Berlagak (5) Kes Bunuh Diri (5) Kes Cerai (5) Kes Langgar (5) Kes Penipuan (5) Leggings (5) Lisa Surihani (5) Mukhriz Mahathir (5) Pelawak (5) Pensyarah (5) Perkerjaan (5) Perniagaan (5) Pondan (5) Pukul (5) Ramadhan 2017 (5) Rasulullah S.A.W (5) Restoran (5) Romania (5) Ruhainies (5) Sekolah (5) Sharnaaz Ahmad (5) Shuib Sepahtu (5) Siti Nordiana (5) Tan Sri Muhyiddin Yassin (5) Tips Perniagaan (5) United Kingdom (5) Zul Ariffin (5) berita Atlet (5) Aaron Aziz (4) Achey (4) Afrika Selatan (4) Amar Baharin (4) Amyra Rosli (4) Anzalna Nasir (4) Awal Ashaari (4) Azharina Azhar (4) Berzina (4) Black Hanifah (4) Bomba (4) Brunei (4) Chef Wan (4) Colombia (4) Denmark (4) Emiriah Arab Bersatu (UAE) (4) Etnik Rohingya (4) Farid Kamil (4) Fathia Latiff (4) Fazura (4) Gadis Bertudung (4) Gadis Melayu (4) Iqram Dinzly (4) Izreen Azminda (4) Jins Shamsuddin (4) Jururawat (4) Juruterbang (4) Kes Anak Derhaka (4) Kes Buli (4) Kes Curang (4) Kes Kebakaran (4) Kes Pembunuhan Bayi (4) Kisah Cinta (4) Komposer (4) Makkah (4) Mia Sara (4) Nabi Isa A.S. (4) Nabila Huda (4) New Zealand (4) Nur Fathia (4) Pedofilia (4) Pelacur (4) Pelakon Lucah (4) Pelukis (4) Pembaca Berita (4) Pencemaran (4) Peniaga (4) Presiden Turki (4) Ramli MS (4) Ratu Rock Ella (4) Rekod Dunia (4) Sains (4) Shaheizy Sam (4) Smartphone (4) Tips Belajar (4) Tips Berniaga (4) Tips Kereta (4) Tips Seks (4) Uber (4) Ustaz Abdullah Khairi (4) Wanita Cantik (4) Yazit (Search) (4) Zain Saidin (4) Zara Zya (4) Zina (4) Abby Abadi (3) Adam Corrie (3) Adira AF8 (3) Aeril Zafrel (3) Afdlin Shauki (3) Afifah Nasir (3) Ahmad Maslan (3) Aiman Tino (3) Amira Othman (3) Amy (Search) (3) Anis Al Idrus (3) Artis Bertunang (3) Artis Hamil (3) Artis Mengandung (3) Barack Obama (3) Bas (3) Billionair (3) Buku (3) Chile (3) Cristiano Ronaldo (3) Curang (3) Dato' Aliff Syukri (3) Datuk Dahlan Zainuddin (3) Datuk Jalaluddin Hassan (3) Datuk Red (3) Datuk Seri Shah Rezza (3) Dayang Nurfaizah (3) Drama Melayu (3) Edry Abdul Halim (KRU) (3) Elizabeth Tan (3) Erra Fazira (3) Faizal Tahir (3) Fara Fauzana (3) Farahdhiya (3) Faye Kusairi (3) Fynn Jamal (3) Haiza (3) Hong Kong (3) Hospital (3) Idris Khan (3) Iran (3) Iraq (3) Izzue Islam (3) Jamal Abdillah (3) Jihan Muse (3) Johan Raja Lawak (3) Jue Aziz (3) Julia Ziegler (3) Juliana Evans (3) Kaabah (3) Kapal (3) Kes Aniaya (3) Khai Bahar (3) Kumpulan Search (3) Kumpulan Wings (3) Lara Alana (3) Lufya Omar (3) Lukisan (3) Mabuk (3) Mark Adam (3) Mesir (3) Mitos (3) Mizz Nina (3) Mohd Izham Tarmizi (3) Muhammad Ali (3) Nazri Aziz (3) Nelydia Senrose (3) Ozlynn Wati (3) Pakistan (3) Parody (3) Pengantin (3) Perang (3) Perdana Menteri (3) Perdana Menteri Malaysia (3) Peru (3) Petinju (3) Raja Afiq (3) Raja Azmi (3) Raja Ilya (3) Rajinikanth (3) Recep Tayyip Erdo─čan (3) Resepi (3) Rohingya (3) Rosyam Nor (3) Saharul Ridzwan (3) Scha Alyahya (3) Sejarah Malaysia (3) Sepanyol (3) Shahrol (Shiro) (3) Soo Wincci (3) Sultan Kelantan (3) Sultan Muhammad V (3) Surau (3) Syamsul Yusof (3) Syatilla Melvin (3) Tasha Shilla (3) Tips Dapur (3) Tips Gajet (3) Tips Islamik (3) Tips Penjagaan Kereta (3) Tips Percutian (3) Tips RumahTangga (3) Tudung (3) Tunku Jalil (3) Ungku Hariz (3) Universiti (3) Ustaz Kazim Elias (3) Vape (3) Virus (3) Wak Doyok (3) Wartawan (3) Yusof Haslam (3) Zahirah MacWilson (3) Zainol MacWilson (3) Zed Zaidi (3) Zulin Aziz (3) A.Aida (2) ATM (Angkatan Tentera Malaysia) (2) Adik Artis (2) Aiman Hakim (2) Along (Cham) (2) Alvin Chong (2) Amir (Raja Lawak) (2) Amyza Aznan (2) Anak (2) Anuar Zain (2) Ardell Aryana (2) Argentina (2) Arif Dollah (2) Atikah Suhaime (2) Aweera (2) Awek Bertudung (2) Ayai (Ilusi) (2) Azhan Rani (2) Aziz M Osman (2) Azmi Hatta (2) Aznil Nawawi (2) Azrel Ismail (2) Azrinaz Mazhar Hakim (2) Babi (2) Bencana Alam (2) Bikini (2) Bill Gates (2) Blogger (2) Chacha Maembong (2) Dajjal Laknatullah (2) Datuk K (2) Datuk Seri Jamal Md Yunos (2) Diana Rafar (2) Didi Astillah (2) Dirompak (2) Dr Maza (2) Ethiopia (2) Ezlynn (2) Fad (Bocey) (2) Faezah Elai (2) Fan Bingbing (2) Fauziah Ahmad Daud (Ogy) (2) Finland (2) Firaun (2) Fitnah (2) Formula 1 (2) Fouziah Gous (2) Freemason (2) Gadis Cun (2) German (2) Gmie (Screen) (2) Google (2) Greece (2) Hafiz Roshdi (2) Hafiz Suip (2) Hairul Azreen (2) Haji (2) Harris Baba (2) Harun Salim Bachik (2) Heliza Helmi (2) Hukuman Mati (2) Iceland (2) Ifa Raziah (2) Illuminati (2) Ireland (2) JDT (2) JPJ (2) Johan As'ari (2) Justin Trudeau (2) Kamal Adli (2) Karl Shafek (2) Kawan (2) Kazar (2) Keith Foo (2) Kemalangan Kapal Terbang (2) Kemboja (2) Kerabat Diraja Arab Saudi (2) Kerabat Diraja Johor (2) Kes Curi Kereta (2) Kes Fitnah (2) Kes Mengamuk (2) Kes Rumah Sewa (2) Kisah Misteri (2) Kisah Rumah Tangga (2) Komputer (2) Kumpulan Caliph Buskers (2) Lana Nodin (2) Lee Chong Wei (2) Linda Hashim (2) Lindsay Lohan (2) Lori (2) Lubnan (2) Madinah (2) Majlis Perkahwinan Artis (2) Mas Idayu (2) Masjidil Haram (2) Mawar (2) Mekah (2) Michael Schumacher (2) Miera Leyana (2) Misha Omar (2) Morocco (2) Mualaf (2) Mufti Perak (2) Nabi Nuh A.S (2) Nadia Brian (2) Najwa Latif (2) Nas-T (2) Nepal (2) Niena Baharun (2) Nigeria (2) Noh Hujan (2) Nor Albaniah (2) Nora Ariffin (2) Norman Hakim (2) Norway (2) Nubhan (2) Nur Fazura (2) Nur Sajat (2) Ozlyn Wati (2) Pekin Ibrahim (2) Pelancong China (2) Pemain Badminton (2) Pemain Gitar (2) Pemandu F1 (2) Pengemis (2) Penjara (2) Perogol (2) Poland (2) Portugal (2) Pramugara (2) Puteri Aishah (2) Raja Arab Saudi (2) Raja Azura (2) Raja Farah (2) Raja Salman (2) Randy Pangalila (2) Rani Kulup (Raja Report) (2) Redza Rosli (2) Remy Ishak (2) Republik Dominican (2) Rykarl Iskandar (2) Ryzal Jaafar (2) SM Salim (2) Safiey Ilias (2) Saiful Apek (2) Salih Yaakob (2) Sara Ali (2) Sari Yanti (2) Sayur-Sayuran (2) Sejarah Jepun (2) Sejarah Mesir (2) Seni Bela Diri (2) Shaa (2) Shah Rukh Khan (2) Siti Elizad (2) Siti Saleha (2) Sofi Jikan (2) Solat (2) Sultan Abdul Halim (2) Sultan Kedah (2) Sunnah Rasullullah S.A.W. (2) Superbike (2) Sweden (2) Syafie Naswip (2) Syamel (AF15) (2) Syarul Ridzwan (2) Tip Membeli-Belah (2) Tips Beli Kereta (2) Tips Beli-Belah (2) Tips Kebersihan (2) Tips Kehamilan (2) Tips Memandu (2) Tips Penerbangan (2) Tips Penjagaan Bayi (2) Tips Sembahyang (2) U.A.E. (2) Ukraine (2) Ustaz Profesor Dr. Ridhuan Tee Abdullah (2) Yusri (KRU) (2) Zamarul Hisyam (2) Ziela Jalil (2) 1MDB (1) 50 Cent (1) AR Badul (1) Abon (1) Abraham Lincoln (1) Adam AF (1) Adam Sandler (1) Adam Shah (1) Adeline Tsen (1) Adibah Nor (1) Adlin Ramlie (1) Adolf Hilter (1) Afiq Muiz (1) Ahli Gimnas (1) Ahmad Nawab (1) Ahya Rosli (1) Aida Aris (1) Aidil Aziz (1) Aidil Zafuan (1) Ailurophobia (Takut Pada Kucing) (1) Ainan Tasneem (1) Aishah (1) Aishah Aziz (1) Aishah Bujang (1) Aishah Ilias (1) Aizat Amdan (1) Ajak (Shiro) (1) Akim Ahmad (1) Ako Mustapha (1) Algeria (1) Alicia Amin (1) Alif Satar (1) Ally Iskandar (1) Almy Nadia (1) Altimet (1) Aman Nassim (1) Amelina (1) Ameng (1) Amerul Affendi (1) Amin Hayat (1) Amir Ukays (1) Ammar (1) Ana Dahlia (1) Angelina Jolie (1) Animasi (1) Anime (1) Anne Ngasri (1) Anwar Ibrahim (1) Ardian Syaf (1) Ariz (Forteen) (1) Artis Bercuti (1) Artis Berpurdah (1) Artis Britis (1) Artis Korea (1) Artis Lubnan (1) Artis Meninggal Dunia (1) Ary Malik (1) Asfan Shah (1) Asia (1) Asia Tenggara (1) Asmidar (1) Atita (1) Atlet Angkat Berat (1) Atlet Indonesia (1) Atlet Kahwin (1) Atlet Pecut (1) Atlit Lompat Tinggi (1) Auta (1) Awi Rafael (1) Azan (1) Azlan (The Typewriter) (1) Azma Aizal (1) Azmarul Azuan (Vokal Bukan Sekadar Rupa) (1) Azmi Caliph Buskers (1) Azrul Zaidi (1) Azwan Ali (1) Azwan Kombos (1) Baby (1) Bahasa Melayu (1) Ban (1) Bangla (1) Bashar al-Assad (1) Ben Nathan (1) Berhijab (1) Berkhatan (1) Beyonce (1) Bil Azali (1) Bila AF (1) Bilal Bin Rabah (1) Biodata (1) Bowling (1) Boy Iman (1) Bradley Cooper (1) Brian Chen (1) Britney Spears (1) Bront Palarae (1) Bruno Mars (1) Bulgaria (1) Bunga (1) Calvin Thoo (1) Caprice (1) Cecilia Cheung (1) Cerpen (1) Chad (1) Chef Riz (1) Chelsea Islan (1) Chow Yun Fatt (1) Cina (1) Cinta (1) Coco Lee (1) Cosplay (1) Costa Rica (1) Cristina Suzanne (1) DBKL (1) DJ Dave (1) DJ Lin (1) Daler Yusuf (1) Danial (Lawak Solo) (1) Danny X-Factor (1) Datin Normala Omar (1) Datuk Adnan Abu Hassan (1) Datuk Azmi Che Husain (1) Datuk M Daud Kilau (1) Datuk Mahadzir Lokman (1) Datuk Rafiena Ezanee (1) Datuk Seri Ahmad Said (1) Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan (1) Datuk Seri Mohamad Hasan (1) Datuk Zulkifli Zain (1) David Guatta (1) Dazrin (1) Democratic Republic of the Congo (1) Diana Brian (1) Diana Danielle (1) Dira Abu Zahar (1) Donna Muslim (1) Dr Fadzilah Kamsah (1) Dr Mohd Ridhuan Tee Abdullah (1) Dr Rafidah Abdullah (1) Dubai (1) Duit (1) Dynas Mokhtar (1) Ecuador (1) Eddie Ghazali (1) Eja (1) Ekin AF3 (1) Ekonomi (1) Elaine Daly (1) Elfaeza Ulhaq (1) Ellie Suriati (1) Elvina Mohamad (1) Emma Akma (1) Engku Aleesya (1) English (1) Erma Fatima (1) Eropah (1) Erwin Dawson (1) Estranged (1) Ewal AF (1) Ezad Lazim (1) Ezany Nizariff (1) Ezzaty Abdullah (1) Facebook (1) Fahmi Fadzil (1) Fail (1) Faizal Hussein (1) Faizul Sany (1) Falisha Crossley (1) Fara Mendoza (1) Farah Nabilah (1) Farawahida (1) Fareez (Mentor Milenia) (1) Fatin Afeefa (1) Fauzi Nawawi (1) Fauziah Ghous (1) Fazley Yaakob (1) Feeya Iskandar (1) Felixia Yeap/Raisyyah Yeap (1) Fezrul Khan (1) Fida Ibrahim (1) Fikry (Lawak Solo) (1) Fikry Ibrahim (1) Fiza Halim (1) Fizi Ali (1) Fizz Fairuz (1) Frank Lampard (1) Freddie Mercury (1) Gabriel Omar Batistuta (1) Gadis Asia (1) Gadis Comel (1) Gadis Jelita (1) Gadis Seksi (1) Geli (1) George W Bush (1) Georgie Henley (1) Guru (1) Gusti (1) Hadi Awang (1) Hafreez Adam (1) Hajar Aswad (1) Haleeda (1) Haliza Misbun (1) Hamid Ghurka (1) Hamil (1) Hanie Soraya (1) Hanis Zalikha (1) Haqiem Rusli (1) Hari raya (1) Harshaali Malhotra (1) Hashim Rejab (1) Hasnol (1) Hatta Dolmat (1) Hawa (1) Hawaii (1) Hazama (1) Herba (1) Hezry Hashim (1) Hidu Gam (1) Hillary Clinton (1) Hisyam Hamid (1) Holocaust (1) Hungary (1) ISIS (1) IT (1) Ibu (1) Ibu Artis (1) Iesya Toh (1) Ika Nabella (1) Ilham Tuah Raja Lawak (1) Ilmu Hitam (1) Imam Syafie (1) Inspirasi (1) Intan Sarafina (1) Ira Kaza (1) Irma Hasmie (1) Isteri Artis Hamil (1) Isteri Derhaka (1) Ivory Coast (1) Izara Aishah (1) Jaafar Onn (1) Jackie Chan (1) Jaclyn Victor (1) Jakim (1) Jasmin Hamid (1) JayDee Lok (1) Jelita (1) Jeremy Clarkson (1) Jihan Musa (1) Jimmy Hendrix (1) Jimmy Page (1) Jimmy Shanley (1) Joe Wings (1) John Lennon (1) Joy Revfa (1) Julia Roberts (1) Jurusolek (1) Justin Timberlake (1) KLIA (1) Kacak (1) Kahwin Paksa (1) Kanak-Kanak Bertunang (1) Kanye West (1) Kartun (1) Kata-Kata Hikmah (1) Kayda Aziz (1) Kazakhstan (1) Kecik Hyper Act (1) Kekasih Artis (1) Kemalangan Kapal (1) Kenya (1) Kerabat Diraja England (1) Kerabat Diraja Kedah (1) Kereta Kebal (1) Kereta Lumba (1) Kes Ah Long (1) Kes Gugur Janin (1) Kes Histeria (1) Kes Jual Bayi (1) Kes Judi (1) Kes Khianat (1) Kes Kianat (1) Kes Langgar Lari (1) Kes Lari Rumah (1) Kes Makamah (1) Kes Mati Mengejut (1) Kes Membazir (1) Kes Mercun (1) Kes Pemerdagangan Manusia (1) Kes Ragut (1) Kes Rasuah (1) Kes Seludup (1) Kes Sumbang Mahram (1) Kes Tembak (1) Kes Tetak (1) Kes Ugut (1) Ketat (1) Ketua Polis Negara (1) Kewangan (1) Khai (AF1) (1) Khairul Amri Hassan (1) Khairul Fahmi Che Mat (Apek) (1) Kilafairy (1) Kim Fukazawa (1) Kim Kardashian (1) Kisah Inspirasi (1) Kisah Seram (1) Kobe Bryant (1) Korea (1) Kosovo (1) Krist Novoselic (1) Ku Li (1) Kumpulan Hujan (1) Kumpulan Khalifah (1) Kumpulan Senario (1) Kumpulan Sepahtu (1) Kurang Ajar (1) Kuwait (1) L'Zzay (1) Lan Pet Pet (1) Lapangan Terbang (1) Laporan Polis (1) Lawak Pak Pandir (1) Lebenon (1) Lee Thiam Wah (1) Leonardo DiCaprio (1) Lesbian (1) Lim Guan Eng (1) Lina Tan (1) Liverpool (1) Liwat (1) Luis Suarez (1) Luka Modric (1) Luxembourg (1) M Nasir (1) MAB (1) MBPJ (1) Mael (XPDC) (1) Mahal (1) Maher Zain (1) Main Kayu Tiga (1) Majlis Berinai (1) Makanan Terengganu (1) Makanan Tradisional (1) Malaysia (1) Malique (1) Mamak (1) Mamat (Exists) (1) Mamat Khalid (1) Mariah Carey (1) Mariani (1) Marilyn Monroe (1) Mark Salling (1) Marlia Musa (1) Marsha (1) Mas Khan (1) Masakan Malaysia (1) Masjid Madinah (1) Masjid Nabawi (1) Masya (Ceria Pop Star) (1) Matthew Bellamy (1) Mawar Rashid (1) Maya Karin (1) Mel Sakura Band (1) Mel Wings (1) Melamar (1) Melancap (1) Memey Suhaizah (1) Michael Ang (1) Mila (AF5) (1) Mila Jirin (1) Miley Cyrus (1) Mimi Lana (1) Mona Syamimi (1) Monaco (1) Mufti KL (1) Muhyiddin Yaassin (1) Murid (1) Musa Hitam (1) Muslim (1) Nabi Adam A.S. (1) Nabi Sulaiman A.S. (1) Nabila Razali (1) Nadiyah Shahab (1) Nadya Syahera (1) Nadya Syahira (1) Najip Ali (1) Najwa Mahiaddin (1) Nassier Wahab (1) Nazim Othman (1) Netanyahu (1) Netherlands (1) Nick Mikhail Razak (1) Niger (1) Nobel (1) Nonny Nadirah (1) Noor Khiriah (1) Noraniza Idris (1) Normala Samsudin (1) Nourul Wahab (1) Nuklear (1) Nur Amirah Filzah (1) Nur Fatimah (1) Nurul Syuhada (1) OAG (1) OKU (1) Oja (1) Ooi Eow Jin (1) PM Kanada (1) PPIM (1) Pahlawan Islam (1) Pakar Motivasi (1) Peguam (1) Pelancong Korea Selatan (1) Pelukis Komik (1) Pelumba Kereta (1) Pemandu Nascar (1) Pembaziran (1) Pembeli VS Peniaga (1) Pendatang Asing (1) Pengacara Singapura (1) Pengangkutan Awam (1) Pengkid (1) Pengurus Artis (1) Penyajak (1) Penyakit Ganjil (1) Perdana Menteri Britain (1) Perdana Menteri Israel (1) Perdana Menteri Kanada (1) Perempuan Cantik (1) Perempuan Simpanan (1) Permainan (1) Personaliti Radio (1) Phanthegerow Louiselle (1) Piramid (1) Planet Marikh (1) Prank (1) Presiden Russia (1) Prince (1) Profesor (1) Projector Band (1) Puisi (1) Puteri Balqis (1) Puteri Diana (1) Puteri Sarah (1) Putri Najuwa (1) Qi Razali (1) Raba (1) Racun (1) Radhi (OAG) (1) Rafidah Ibrahim (1) Rafizi Ramli (1) Ragut (1) Rahim (Joras) (1) Raja Ema (1) Rani Kulop (1) Ras Adiba Radzi (1) Rasuah (1) Raul Meireles (1) Raysha Rizrose (1) Razif Projector Band) (1) Recep Tayyib (1) Republic Czech (1) Ridzuan Hashim (1) Riezman Khuzaimi (1) Rio Haryanto (1) Risteena Munim (1) Riyak (1) Rizalman Ibrahim (1) Roax Tan (OME) (1) Robert Downey Jr. (1) Rockefeller (1) Roslan Shah (1) Rosma (AF1) (1) Rothchild (1) Rowan Atkinson (Mr.Bean) (1) Ruminah Sidek (1) Rusdi Ramli (1) Ryan Goslin (1) Sa Dingding (1) Sabri Yunus (1) Sadio Mane (1) Sadis (1) Sahabat (1) Sahabat Nabi Muhammad S.A.W. (1) Saida (1) Salleh Kamel (1) Salleh Yaakob (1) Salleh Yaakop (1) Saman (1) Sarah Hildebrand (1) Scotland (1) Sejarah Bola (1) Sejarah Indonesia (1) Sejarah Melayu (1) Sejarah Sukan (1) Selebriti Media Sosial (1) Selena Gomez (1) Seniman (1) Senjata Api (1) Senjata Kimia (1) Serangga (1) Serbia (1) Shae (1) Shah Iskandar (1) Shahir AF (1) Shahir Zawawi (1) Shahrizal Jaszle (1) Shamsul Ghau (1) Shamsul Ghau Ghau (1) Sharifah Shahora (1) Sharifah Shawati (1) Sheera Iskandar (1) Sheila Majid (1) Sherry Ibrahim (1) Shila Lama (1) Shuhaimi Lua (1) Shukri Yahaya (1) Siti Aisyah Binti Abu Bakar R.A. (1) Siti Aminah (1) Siti Sarah Raissuddin (1) Soal Jawap (1) Sofian Bujang (1) Soviet Union (Russia) (1) Steve Jobs (1) Sudan (1) Sufi (AF15) (1) Sufi AF (1) Sufian Suhaimi (1) Sultan Brunei (1) Sultan Hassanal Bolkiah Sultan Omar Ali Saifuddien (1) Sultan Ibrahim (1) Sultan Mangkat (1) Sultan Nazrin (1) Sultan Perak (1) Sumbang Mahram (1) Supercar (1) Surah Al-Quran (1) Syafiq Kyle (1) Syaiful Zero (1) Syatila Melvin (1) Syiah (1) Syura Badron (1) TPPA (1) Taj (Innuendo) (1) Takahara Suiko (1) Tan Sri DR Harussani Zakaria (1) Tan Sri Dr Mohd Irwan Serigar Abdullah (1) Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary (1) Tania Hudson (1) Tanzania (1) Tatu (1) Tauke Jambu (1) Tegar (1) Telaga Zamzam (1) Telefon Pintar (1) Tentera Nazi (1) The Majistret (1) Tiar Zainal (1) Tibet (1) Tip Membeli Kereta (1) Tips Berkerja (1) Tips Cukai (1) Tips Kapal Terbang (1) Tips Life Hacks (1) Tips Melancong (1) Tips Membasuh Motor Dan Kereta (1) Tips Membersih (1) Tips Menangkap Serangga Perosak (1) Tips Mencari Kerja (1) Tips Menjaga Kereta (1) Tips Menjual Kereta (1) Tips Orang Bujang (1) Tips Penampilan (1) Tips Penjagaan Motorsikal (1) Tips Perbelanjaan Keluarga (1) Tips Ramadhan (1) Tips Ride (1) Tips Tangkap Nyamuk (1) Tips Travel (1) Tips Wanita Hamil (1) Titanic (1) Tiz Zaqyah (1) Tomok (1) Tony Fernandes (1) Tradisi (1) Travis Barker (1) Trend (1) Tuan Guru Haji Nik Abdul Aziz Nik Mat (1) Tun Razak (1) Tunku Tun Aminah (1) Typography (1) Ulama (1) Umie Aida (1) Upiak Isil (1) Ustaz ABD Razak Muthalib (1) Ustaz Auni Mohamed (1) Ustaz Ebit Lew (1) Ustaz Muhammad Fawwaz (1) Ustaz Zaharuddin (1) Van Damme (1) Vanidah Imran (1) Venezuela (1) Vin Diesel (1) Vladimir Putin (1) Wan Raja (1) Wany Hasrita (1) Watson Nyambek (1) Wawa Zainal (1) Yahudi Arthodoks (1) Yana Samsudin (1) Yang di-Pertuan Agong Malaysia (1) Yatt Hamzah (1) Yazer (1) Yazid (Search) (1) Zahid (AF) (1) Zahiril Adzim (1) Zahriah MacWilson (1) Zamani (Slam) (1) Zarol AF2016 (1) Zhao Benshan (1) Zhen Huan (1) Zizi Kirana (1) Zukieee (1) Zul (2 By 2) (1) iR Radzi (1)