Sponsor 1

11 Disember 2017

Spa Pelik- Rawatan Naik Seri Muka Guna Api Bakar Wajah.



Banyak orang yang rela melakukan apa-apa atas nama kecantikan dan kesihatan. Tentu anda sudah mengetahui bahawa begitu banyak rawatan kecantikan ekstrim di luar sana. Mulai dari yang menjijikkan hingga yang mengerikan. Namun, ada sebuah rahsia kecantikan dari China.

Sebuah salon dan spa di sana menawarkan pakej rawatan yang terbilang unik dan ekstrim. Rawatan ini disebut dengan Huo Liao atau Penjagaan Menggunakan Api. Penjagaan ini dilakukan dengan meletakkan tuala pada bahagian tubuh yang ada masalah. Kemudian di atas tuala tersebut diberi sebuah ramuan rahsia dan diberi sedikit cecair.


Selepas itu, barulah dinyalakan apinya. Bolehkah anda membayangkan ada api di atas badan atau mata anda seperti ini? Ouch.. Rawatan menggunakan api yang membara ini merupakan salah satu kaedah alternatif di sana.

Fungsinya adalah memberikan kelonggaran pada bahagian tubuh yang ada masalah. Meski kelihatan sedikit 'seram' namun rawatan ini amat digemari kerana didakwa memberikan kesan yang menyenangkan bagi tubuh.

Wah , beranikah anda cuba rawatan kecantikan ekstrim ini? Bila anda ingin mencuba, pastikan pegawai yang berkhidmat anda sudah terlatih ya. - zamrispoon



Keluhan Siswa Filem Tentang Sikap Fakulti Jadi Tular



BARU-BARU ini tular di laman sosial mengenai luahan rasa seorang pelajar yang tidak puas hati kerana berperasaan seperti dipergunakan oleh pihak fakultinya sendiri.

Pelajar sebuah Institut Pengajian Tinggi Awam (IPTA) itu mendakwa dia dan pelajar lain dipaksa untuk menonton sebuah filem tempatan dengan membeli tiket berharga RM15.

Katanya, filem yang ‘dipaksa’ untuk ditonton itu adalah filem Badang yang dilakonkan oleh jutawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman.

Menurut pelajar yang dikenali sebagai Aye itu, pelajar-pelajar sekuliahnya diwajibkan untuk menonton filem itu keranan berkaitan dengan kedatangan kelas dan markah untuk subjek berkenaan.


“Apa perasaan korang kalau kolej atau universiti korang buat event, tapi sebagai pelajar kena keluar duit? Alasan kena bayar sebab kedatangan dan markah,” tulisnya.

Aye merasakan tindakan tersebut tidak adil kerana kehadiran penuhnya ke kelas akan terjejas jika dia enggan datang dan menonton filem berkenaan.

Pelajar itu turut meluahkan rasa kesalnya apabila pihak fakulti menegaskan kehadiran ke program berkenaan sebagai langkah untuk menyokong pihak fakulti.

Namun, menurutnya pihak fakulti tidak pula menyokong dan membantu pelajar-pelajar yang mempunyai masalah.

“Tolonglah faham aku ini pelajar, nak makan pun berkira-kira duit. Ni dah nak kena bayar itu ini alasan sokong fakulti!

“Fakuli ada sokong aku sebagai pelajar sewaktu kami susah, nak makan pun tiada duit? Ada? Jangan harap,” katanya.

Tambah Aye, mereka perlu membuat perkara yang tidak sepatutnya itu atas dasar untuk memenuhi kewajipan subjek.


“Kami dipaksa menjual tiket dengan alasan untuk menambah markah ujian.

“Kami dipaksa hadir ke ujibakat koir atas dasar kelas ganti yang langsung tiada kaitan,” tulisnya lagi.

Jelas Aye, mereka bukan tidak mahu menyokong pihak fakulti, tetapi mengharapkan pihak fakulti menjalankan tugas yang sepatutnya seperti menyediakan keperluan asas untuk kursus mereka.

“Saya sebagai pelajar sedih dan kesal. Tiada dana untuk kami, semuanya hasil sendiri dan setiap benda kami keluarkan duit walhal barang-barang keperluan yang sememangnya harus disediakan tidak ada untuk kami.

“Bagaimana kami pelapis baru anak seni ingin bangun dan meningkat?” soalnya.

Dalam pada itu, terdapat juga netizen yang membalas tweet tersebut dan menyatakan kesasihan cerita berkenaan.

Rata-rata mereka bersetuju dengan apa yang diperkatakan Aye dan perkara yang sama berlaku beberapa tahun lalu untuk filem Chowrasta.

Mungkin pihak universiti dan wakil pelajar perlu duduk berbincang dan menyelesaikan masalah yang berlanjutan sejak beberapa tahun lalu.

Ataupun, pihak fakulti perlu lebih bersifat selektif dalam memilih filem yang berpotensi untuk menjadi wadah minda buat pelajar-pelajar jurusan filem. - MYNEWSHUB

Skynet 'Scammer'? Wanita Ini Cerita Bagaimana Ibunya Ditipu Barangan COD Dari China


Nampaknya sekarang nak COD pun dah tak selamat!

Membeli-belah dalam talian adalah perniagaan besar hari ini, dengan lebih banyak pengguna di seluruh dunia beralih ke dunia yang luas untuk membeli barangan.

Tetapi...


... ini secara tidak langsung telah menarik perhatian penjenayah siber yang berminat untuk mengeksploitasi individu yang memilih untuk membeli-belah dalam talian.

COD (Cash-On-Delivery) selalunya menjadi pilihan utama mereka yang suka membeli-belah dalam talian kerana hanya akan membuat pembayaran apabila barang telah sampai. Mudah bukan?

Akan tetapi, kita perlu berjaga-jaga dalam melakukan transaksi COD kerana zaman sekarang, penjenayah siber atau scammers semakin bijak menjerat pelanggan.

Seperti yang dikongsi oleh seorang netizen di Facebook, beliau menceritakan bagaimana scammer yang berpura-pura sebagai Skynet menjerat ibunya baru-baru ini

Menerusi sebuah posting dari Siti Ilana Binti Sallehudin, beliau menyatakan bahawa Skynet sudah mula bersubahat dengan scammer dari China.

Menurutnya, Skynet telah datang ke rumahnya untuk menghantar satu bungkusan dari China pada 5 Disember lalu ketika beliau tiada di rumah. Pada waktu itu, ibunya yang sedang berada di rumah telah memeriksa semua maklumat seperti nama, alamat dan nombor telefon pada bungkusan tersebut. Semuanya tampak lengkap.

Bungkusan yang dihantar oleh Skynet.

Tetapi apa yang menghairankan ialah bungkusan tersebut tidak pernah dipesan oleh mana-mana ahli keluarga. Ibunya yang tidak tahu apa-apa telah diminta untuk membuat pembayaran sebanyak RM329.

Tanpa berfikir panjang, ibunya terus menyerahkan jumlah wang berkenaan, namun tiada sebarang resit diberi kepadanya.


Apa yang terjadi selepas itu? Baca perkongsian penuh Siti Ilana di bawah:


Jadi, jika anda suka beli barang dalam talian dan manggunakan cara COD, beringatlah. Jangan biarkan perkara sama berulang lagi.

Sekiranya anda memutuskan untuk menerima barangan secara COD, cari tanda-tanda penipuan, sahkan alamat dan semua maklumat dengan betul, dan pastikan pakej telah diproses, dibungkus dan dicop dengan baik.

Paling penting, sahkan identiti syarikat penghantaran dan individu yang membuat penghantaran dengan meminta pengenalan rasmi dari mereka.

Semoga kita semua dapat mengambil iktibar daripada kejadian malang ini. - says

8 Disember 2017

[Video] Bahaya Titik Buta Terutama Pada Lori



Titik buta semasa memandu adalah apabila pandangan pemandu terhalang. Perkara ini sangat bahaya kerana ia merupakan salah satu punca berlakunya kemalangan terutama pada lori. Ya, lori memang tak akan perasan kenderaan di belakang mereka dan juga kiri kanan jika jarak terlalu dekat.

Untuk pastikan korang sentiasa dalam jarak selamat terutama sekali apabila berada berhampiran lori, tengok video di bawah ni.


Awasi jarak selamat ketika memandu berhampiran lori. - era

[Video] Surah Al-Baqarah Ayat 4-5 - Ustaz Auni Mohamad





Kredit: Abu Khadijah

Tawaran Ardell Dibatalkan Selepas Bertudung


Ardell mengambil keputusan untuk bertudung ketika bercuti di Bali pada empat bulan lalu. 

PELAKON Ardell Aryana mengakui beberapa produksi membatalkan tawaran berlakon setelah mengetahui dia kini bertudung.

Ardell atau nama sebenar Nurul Hidayah Mohd Amin, 27, berkata dia tidak berasa kecewa mengenai perkara tersebut kerana percaya ada rezeki lain yang datang.

"Saya sudah empat kali ditolak tawaran berlakon selepas pihak produksi dapat tahu yang saya kini sudah bertudung.

"Mungkin sebab watak yang ditawarkan tidak sesuai. Namun, saya tak rasa sedih atau kecil hati.

"Sebab saya percaya ada rezeki yang lain akan datang dan Alhamdulillah, selepas daripada itu, saya ada menerima beberapa tawaran yang lebih baik," kata Ardell,

Ardell memadam gambar tidak bertudung sikit demi sedikit di Instagram.

Ardell diminta mengulas foto-foto dia bertudung dan seakan sudah berhijrah ke arah kebaikkan di laman Instagramnya.

Menurut Ardell, dia menyimpat hasrat untuk melakukan penghijrahan terbesar dalam hidupnya sejak tahun lalu namun terpaksa ditangguh atas urusan kerja.

Bagaimanapun, dia mengambil keputusan untuk berhijab pada pertengahan bulan September lalu ketika bercuti seorang diri ke Pulau Bali, Indonesia.

Ardell percaya rezeki dia lebih banyak selepas ini.

"Saya dah lama simpan hasrat nak berhijrah sejak ulang tahun kelahiran mak saya tahun lalau tapi tidak kesampaian.

"Terpaksa ditangguh sebab ada beberapa kontrak drama yang memerlukan saya tidak bertudung.

"Allhamdulillah, saya dapat kekuatan ketika bercuti seorang diri di Bali dan sejak itu saya terus bertudung," ujarnya.

Dalam pada itu, Ardell memberitahu masih ada lagi wanita yang menghantar mesej peribadi di laman Instagram ingin menjadikan dia kekasih.

Namun, pelakon wanita ini tidak mengambil peduli perkara berkenaan dan memadam mesej-mesej tersebut.

"Masih ada lagi wanita-wanita yang mesej secara peribadi di laman Instagram nak jadikan saya kekasih mereka.

"Biarpun saya dah bertudung pun masih lagi ada orang anggap saya lesbian. Tapi saya padam sahaja mesej tersebut," kata Ardell.

Terdahulu, Ardell pernah dikaitkan menjalinkan hubungan songsang disebabkan penampilan berambut pendek seperti lelaki. - mstar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Pengikut

Label

Informasi (1506) Video (1066) Berita Dan Informasi (922) Hiburan (723) Berita Artis (673) Macam-Macam (607) Nasihat (563) Perbincangan (369) Gosip (366) Islamik (311) Fakta (304) Penting (300) Santai (300) Teladan (296) 18sx (243) Serius (232) Berita Terkini (228) Unik (216) Gila (202) Pembelajaran (192) Panas (189) China (188) Pelik (180) Berita Hiburan (179) Haiwan (162) Kontroversi (141) Kreatif (116) Sedih (116) Lawak (114) Makanan (113) Biadap (109) Hebat (102) 18sg (99) Penceramah (98) Kesihatan (97) Kejam (94) Viral (94) Pengajaran (91) Tips Kesihatan (90) Amerika (84) Bodoh (79) Zalim (79) Menarik (78) Ahli Politik (76) Kemalangan (76) Ngeri (72) Kesian (70) Jijik (67) Kebesaran Allah S.W.T. (65) Cantik (64) Jenayah (63) Lucah (63) Ceramah (62) Jepun (62) Seks (62) Ahli Perniagaan (60) Wanita (58) Kereta (55) Artis (54) Anak Artis (47) Gempar (47) Kahwin (46) Kisah Benar (43) Kes Tipu (42) Ustaz Auni Mohamad (42) Mewah (39) Seram (39) Indonesia (37) Seksi (37) Teknologi (37) Tular (37) Tips Perkahwinan (34) Percutian (33) Tips Keluarga (33) Yahudi Laknatullah (33) Tips Berjaya (32) Tips Kecantikan (32) India (30) Singapura (29) Arab Saudi (28) Gadis (28) Gajet (27) Kajian (26) Tips Keselamatan (26) Kerabat Diraja (25) Russia (25) Sejarah (25) Thailand (25) Tips Cinta (25) Australia (24) Doktor (24) Neelofa (24) Suami Isteri (24) Fattah Amin (23) Tips (22) Minuman (21) Artis Kahwin (20) Misteri (20) Ahli Sukan (19) Al-Quran (19) Artis Hollywood (19) Comel (19) Isteri Artis (19) Kes Rogol (19) Britain (18) Filem (18) Kapal Terbang (18) Rumah (18) Tun Mahathir (18) Bayi (17) Budak Sekolah (17) Game (17) Kes Curi (17) Kesenian (17) Maksiat (17) Personaliti TV (17) Politik (17) Syria (17) Tips Mendidik Anak (17) Tips Suami Isteri (17) Datuk Vida (16) England (16) Kes Pukul (16) Korea Selatan (16) Nabil Ahmad (16) Artis Bertudung (15) Awek Cun (15) Donald Trump (15) Gif (15) Kanak-Kanak Bawah Umur (15) Kantoi (15) Polis (15) Gadis Cantik (14) Gaduh (14) Rozita Che Wan (14) Buah-Buahan (13) Indah (13) Motorsikal (13) Penerbit (13) Presiden AS (13) Turki (13) Yus (Jambu) (13) Bogel (12) DJ Radio (12) Gadis Bawah Umur (12) Hollywood (12) Lelaki (12) Mufti Perlis (12) Nora Danish (12) Petua (12) Serangan Haiwan Liar (12) Siti Nurhaliza (12) Sultan Johor (12) Artis Singapura (11) Budak Bawah Umur (11) Dr Asri (11) Israel (11) Kanak-Kanak (11) Kes Bunuh (11) Kes Rompak (11) Korea Utara (11) Model (11) Pelajar (11) Pemain Bola (11) Pereka Fesyen (11) Pramugari (11) TMJ (11) Ustaz Azhar Idrus (UAI) (11) Bola (10) Cabul (10) Fesyen (10) Iklan (10) Jerman (10) Kes Dadah (10) Nabi Muhammad S.A.W. (10) Palestin (10) Pengotor (10) Scam (10) Aduan (9) Amy Mastura (9) Awie (9) Bercium (9) Brazil (9) Cikgu (9) Dr Zakir Naik (9) Hadis Nabi Muhammad S.A.W. (9) Kes Cuai (9) Khalwat (9) Masjid (9) Najib Razak (9) Pengarah Filem (9) Sejarah Islam (9) Sukan (9) Tips Memasak (9) Bangladesh (8) Elly Mazlein (8) Hotel (8) Mexico (8) Mia Ahmad (8) Perancis (8) Siswazah Universiti (8) Suami Artis (8) Syirik (8) Tips Beli Rumah (8) Tips Membeli (8) Tumbuh-Tumbuhan (8) Adi Putra (7) Arak (7) Berita Sukan (7) Hafiz Hamidun (7) Hantu (7) Kereta Sport (7) Kisah Sedih (7) Myanmar (7) Pembedahan Plastik (7) Pengacara (7) Rogol (7) Selebriti (7) Sihir (7) Skodeng (7) Abam (Bocey) (6) Aliff Aziz (6) Artis Bollywood (6) Artis China (6) Artis Indonesia (6) Ayda Jebat (6) Cerai (6) Emma Maembong (6) Fasha Sandha (6) Filipina (6) Gamers (6) Gay (6) Janna Nick (6) Kanada (6) Kereta Api (6) Kes Culik (6) Kes Dera (6) Kes Gaduh (6) Kes Raba (6) Kes Saman (6) Membazir (6) Mira Filzah (6) Nad Zainal (6) P.Ramlee (6) Pengarah Drama (6) Perbandingan (6) Rita Rudaini (6) Selfie (6) Stacy AF6 (6) Taiwan (6) Tentera (6) Tips Jimat (6) Tips Kewangan (6) Tips Pekerjaan (6) Umrah (6) Uqasha Senrose (6) Ziana Zain (6) Afrika (5) Akim (5) Artis Cerai (5) Awek (5) Azizan Osman (5) Bapa Artis (5) Bertudung (5) Chef Selebriti (5) Datuk Aliff Syukri (5) Datuk Dr Haron Din (5) Datuk Seri Abdul Hadi Awang (5) David Teo (5) Dirogol (5) Fizo Omar (5) Harith Iskander (5) Jep Sepahtu (5) Kanser (5) Keindahan Alam Semula Jadi (5) Kes Berlagak (5) Kes Bunuh Diri (5) Kes Cerai (5) Kes Langgar (5) Kes Penipuan (5) Leggings (5) Lisa Surihani (5) Melayu (5) Mukhriz Mahathir (5) Palestine (5) Pelawak (5) Pencuri (5) Pondan (5) Pukul (5) Ramadhan 2017 (5) Restoran (5) Ruhainies (5) Sharnaaz Ahmad (5) Siti Nordiana (5) Tan Sri Muhyiddin Yassin (5) Tips Perniagaan (5) United Kingdom (5) Ustaz Hussein Yee (5) Vietnam (5) Zizan Razak (5) Zul Ariffin (5) berita Atlet (5) Aaron Aziz (4) Achey (4) Afrika Selatan (4) Amar Baharin (4) Amyra Rosli (4) Anzalna Nasir (4) Awal Ashaari (4) Azharina Azhar (4) Berzina (4) Black Hanifah (4) Bomba (4) Brunei (4) Chef Wan (4) Colombia (4) Denmark (4) Etnik Rohingya (4) Fathia Latiff (4) Fazura (4) Gadis Bertudung (4) Gadis Melayu (4) Handphone (4) Itali (4) Izreen Azminda (4) Jins Shamsuddin (4) Jururawat (4) Juruterbang (4) Kes Anak Derhaka (4) Kes Buli (4) Kes Curang (4) Kes Kebakaran (4) Kes Pembunuhan Bayi (4) Komposer (4) Mia Sara (4) New Zealand (4) Nur Fathia (4) Pedofilia (4) Pelacur (4) Pelukis (4) Peniaga (4) Pensyarah (4) Perkerjaan (4) Perniagaan (4) Presiden Turki (4) Ramli MS (4) Rasulullah S.A.W (4) Ratu Rock Ella (4) Rekod Dunia (4) Romania (4) Sekolah (4) Shaheizy Sam (4) Sheikh Hussain Yee (4) Tips Belajar (4) Tips Kereta (4) Tips Seks (4) Uber (4) Wanita Cantik (4) Yazit (Search) (4) Zain Saidin (4) Zara Zya (4) Zina (4) Adira AF8 (3) Aeril Zafrel (3) Afdlin Shauki (3) Afifah Nasir (3) Ahmad Maslan (3) Aiman Tino (3) Amira Othman (3) Amy (Search) (3) Anis Al Idrus (3) Artis Bertunang (3) Artis Hamil (3) Barack Obama (3) Bas (3) Billionair (3) Buku (3) Chile (3) Cristiano Ronaldo (3) Curang (3) Dadah (3) Dato' Aliff Syukri (3) Datuk Dahlan Zainuddin (3) Datuk Jalaluddin Hassan (3) Datuk Red (3) Datuk Seri Shah Rezza (3) Dayang Nurfaizah (3) Drama Melayu (3) Edry Abdul Halim (KRU) (3) Elizabeth Tan (3) Erra Fazira (3) Faizal Tahir (3) Fara Fauzana (3) Farahdhiya (3) Faye Kusairi (3) Fynn Jamal (3) Haiza (3) Hong Kong (3) Hospital (3) Idris Khan (3) Iran (3) Iraq (3) Izzue Islam (3) Jamal Abdillah (3) Jihan Muse (3) Johan Raja Lawak (3) Jue Aziz (3) Julia Ziegler (3) Juliana Evans (3) Kapal (3) Kes Aniaya (3) Khai Bahar (3) Kisah Cinta (3) Kumpulan Search (3) Kumpulan Wings (3) Lara Alana (3) Lufya Omar (3) Lukisan (3) Mabuk (3) Makkah (3) Mark Adam (3) Mesir (3) Mitos (3) Mizz Nina (3) Mohd Izham Tarmizi (3) Muhammad Ali (3) Nabi Isa A.S. (3) Nabila Huda (3) Nazri Aziz (3) Nelydia Senrose (3) Pakistan (3) Parody (3) Pelakon Lucah (3) Pembaca Berita (3) Pencemaran (3) Pengantin (3) Perang (3) Perdana Menteri (3) Perdana Menteri Malaysia (3) Peru (3) Petinju (3) Raja Afiq (3) Raja Azmi (3) Raja Ilya (3) Rajinikanth (3) Recep Tayyip Erdo─čan (3) Resepi (3) Rohingya (3) Rosyam Nor (3) Saharul Ridzwan (3) Sains (3) Scha Alyahya (3) Sejarah Malaysia (3) Shahrol (Shiro) (3) Shuib Sepahtu (3) Soo Wincci (3) Sultan Kelantan (3) Sultan Muhammad V (3) Surau (3) Syamsul Yusof (3) Syatilla Melvin (3) Tasha Shilla (3) Tips Islamik (3) Tips Penjagaan Kereta (3) Tips Percutian (3) Tips RumahTangga (3) Tudung (3) Tunku Jalil (3) Ungku Hariz (3) Ustaz Abdullah Khairi (3) Ustaz Don Daniyal (3) Ustaz Kazim Elias (3) Vape (3) Virus (3) Wak Doyok (3) Wartawan (3) Yusof Haslam (3) Zahirah MacWilson (3) Zainol MacWilson (3) Zed Zaidi (3) Zulin Aziz (3) A.Aida (2) ATM (Angkatan Tentera Malaysia) (2) Abby Abadi (2) Adam Corrie (2) Adik Artis (2) Aiman Hakim (2) Along (Cham) (2) Alvin Chong (2) Amir (Raja Lawak) (2) Amyza Aznan (2) Anak (2) Anuar Zain (2) Ardell Aryana (2) Argentina (2) Arif Dollah (2) Atikah Suhaime (2) Aweera (2) Awek Bertudung (2) Ayai (Ilusi) (2) Azhan Rani (2) Aziz M Osman (2) Azmi Hatta (2) Aznil Nawawi (2) Azrel Ismail (2) Azrinaz Mazhar Hakim (2) Babi (2) Bikini (2) Bill Gates (2) Blogger (2) Brother Lim Jooi Soon (2) Chacha Maembong (2) Dajjal Laknatullah (2) Datuk Seri Jamal Md Yunos (2) Diana Rafar (2) Didi Astillah (2) Dirompak (2) Doa (2) Dr Maza (2) Elfira Loy (2) Emiriah Arab Bersatu (UAE) (2) Ethiopia (2) Ezlynn (2) Fad (Bocey) (2) Faezah Elai (2) Fan Bingbing (2) Fauziah Ahmad Daud (Ogy) (2) Finland (2) Firaun (2) Fitnah (2) Formula 1 (2) Fouziah Gous (2) Freemason (2) Gadis Cun (2) German (2) Gmie (Screen) (2) Google (2) Greece (2) Hafiz Roshdi (2) Hafiz Suip (2) Hairul Azreen (2) Haji (2) Harris Baba (2) Harun Salim Bachik (2) Heliza Helmi (2) Hukuman Mati (2) Iceland (2) Ifa Raziah (2) Illuminati (2) Iqram Dinzly (2) Ireland (2) JDT (2) JPJ (2) Johan As'ari (2) Justin Trudeau (2) Kaabah (2) Kamal Adli (2) Karl Shafek (2) Kawan (2) Kazar (2) Keith Foo (2) Kemalangan Kapal Terbang (2) Kemboja (2) Kerabat Diraja Johor (2) Kes Fitnah (2) Kes Mengamuk (2) Kes Rumah Sewa (2) Kisah Rumah Tangga (2) Komputer (2) Kumpulan Caliph Buskers (2) Lana Nodin (2) Lee Chong Wei (2) Linda Hashim (2) Lindsay Lohan (2) Lori (2) Lubnan (2) Mas Idayu (2) Masjidil Haram (2) Mawar (2) Mekah (2) Miera Leyana (2) Misha Omar (2) Morocco (2) Mualaf (2) Mufti Perak (2) Nabi Nuh A.S (2) Nadia Brian (2) Najwa Latif (2) Nas-T (2) Nepal (2) Niena Baharun (2) Nigeria (2) Noh Hujan (2) Nor Albaniah (2) Nora Ariffin (2) Norman Hakim (2) Norway (2) Nubhan (2) Nur Fazura (2) Ozlyn Wati (2) Pekin Ibrahim (2) Pelancong China (2) Pemain Badminton (2) Pemain Gitar (2) Pengemis (2) Penjara (2) Perogol (2) Poland (2) Portugal (2) Pramugara (2) Puteri Aishah (2) Raja Arab Saudi (2) Raja Azura (2) Raja Farah (2) Raja Salman (2) Randy Pangalila (2) Rani Kulup (Raja Report) (2) Redza Rosli (2) Remy Ishak (2) Republik Dominican (2) Rykarl Iskandar (2) Ryzal Jaafar (2) SM Salim (2) Safiey Ilias (2) Saiful Apek (2) Salih Yaakob (2) Sara Ali (2) Sari Yanti (2) Sayur-Sayuran (2) Sejarah Mesir (2) Seni Bela Diri (2) Shaa (2) Shah Rukh Khan (2) Siti Elizad (2) Siti Saleha (2) Sofi Jikan (2) Sultan Abdul Halim (2) Sultan Kedah (2) Sunnah Rasullullah S.A.W. (2) Superbike (2) Surah Al-Quran (2) Sweden (2) Syafie Naswip (2) Syamel (AF15) (2) Syarul Ridzwan (2) Tip Membeli-Belah (2) Tips Beli Kereta (2) Tips Beli-Belah (2) Tips Berniaga (2) Tips Dapur (2) Tips Kebersihan (2) Tips Kehamilan (2) Tips Memandu (2) Tips Penerbangan (2) Tips Penjagaan Bayi (2) Tips Sembahyang (2) Ukraine (2) Universiti (2) Ustaz Profesor Dr. Ridhuan Tee Abdullah (2) Yusri (KRU) (2) Zamarul Hisyam (2) Ziela Jalil (2) 1MDB (1) 50 Cent (1) AR Badul (1) Abon (1) Abraham Lincoln (1) Adam AF (1) Adam Sandler (1) Adam Shah (1) Adibah Nor (1) Adlin Ramlie (1) Adolf Hilter (1) Afiq Muiz (1) Ahli Gimnas (1) Ahmad Nawab (1) Ahya Rosli (1) Aida Aris (1) Aidil Aziz (1) Aidil Zafuan (1) Ailurophobia (Takut Pada Kucing) (1) Ainan Tasneem (1) Aishah Aziz (1) Aishah Bujang (1) Aishah Ilias (1) Aizat Amdan (1) Akim Ahmad (1) Ako Mustapha (1) Algeria (1) Alicia Amin (1) Alif Satar (1) Ally Iskandar (1) Aman Nassim (1) Amelina (1) Ameng (1) Amerul Affendi (1) Amin Hayat (1) Amir Ukays (1) Ammar (1) Ana Dahlia (1) Angelina Jolie (1) Animasi (1) Anime (1) Anne Ngasri (1) Anwar Ibrahim (1) Ardian Syaf (1) Ariz (Forteen) (1) Artis Bercuti (1) Artis Berpurdah (1) Artis Britis (1) Artis Korea (1) Artis Lubnan (1) Artis Mengandung (1) Artis Meninggal Dunia (1) Ary Malik (1) Asfan Shah (1) Asia (1) Asia Tenggara (1) Asmidar (1) Atita (1) Atlet Angkat Berat (1) Atlet Indonesia (1) Atlet Kahwin (1) Atlet Pecut (1) Atlit Lompat Tinggi (1) Auta (1) Awi Rafael (1) Azan (1) Azlan (The Typewriter) (1) Azma Aizal (1) Azmarul Azuan (Vokal Bukan Sekadar Rupa) (1) Azmi Caliph Buskers (1) Azrul Zaidi (1) Azwan Ali (1) Azwan Kombos (1) Baby (1) Bahasa Melayu (1) Ban (1) Bangla (1) Bashar al-Assad (1) Ben Nathan (1) Bencana Alam (1) Berhijab (1) Berkhatan (1) Beyonce (1) Bil Azali (1) Bila AF (1) Bilal Bin Rabah (1) Biodata (1) Bowling (1) Bradley Cooper (1) Brian Chen (1) Britney Spears (1) Bront Palarae (1) Bruno Mars (1) Bulgaria (1) Bunga (1) Calvin Thoo (1) Cecilia Cheung (1) Cerpen (1) Chad (1) Chef Riz (1) Chelsea Islan (1) Chow Yun Fatt (1) Cina (1) Cinta (1) Coco Lee (1) Cosplay (1) Costa Rica (1) Cristina Suzanne (1) DBKL (1) DJ Dave (1) DJ Lin (1) Daler Yusuf (1) Danial (Lawak Solo) (1) Danny X-Factor (1) Datin Normala Omar (1) Datuk Adnan Abu Hassan (1) Datuk Azmi Che Husain (1) Datuk K (1) Datuk M Daud Kilau (1) Datuk Mahadzir Lokman (1) Datuk Rafiena Ezanee (1) Datuk Seri Ahmad Said (1) Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan (1) Datuk Zulkifli Zain (1) David Guatta (1) Dazrin (1) Democratic Republic of the Congo (1) Diana Brian (1) Diana Danielle (1) Dira Abu Zahar (1) Donna Muslim (1) Dr Fadzilah Kamsah (1) Dr Mohd Ridhuan Tee Abdullah (1) Dr Rafidah Abdullah (1) Dubai (1) Duit (1) Dynas Mokhtar (1) Ecuador (1) Eddie Ghazali (1) Eja (1) Ekin AF3 (1) Ekonomi (1) Elaine Daly (1) Elfaeza Ulhaq (1) Ellie Suriati (1) Elvina Mohamad (1) Emma Akma (1) Engku Aleesya (1) English (1) Erma Fatima (1) Eropah (1) Erwin Dawson (1) Estranged (1) Ewal AF (1) Ezad Lazim (1) Ezany Nizariff (1) Ezzaty Abdullah (1) Facebook (1) Fahmi Fadzil (1) Fail (1) Faizal Hussein (1) Faizul Sany (1) Falisha Crossley (1) Fara Mendoza (1) Farawahida (1) Fareez (Mentor Milenia) (1) Farid Kamil (1) Fauzi Nawawi (1) Fauziah Ghous (1) Fazley Yaakob (1) Feeya Iskandar (1) Felixia Yeap/Raisyyah Yeap (1) Fezrul Khan (1) Fida Ibrahim (1) Fikry (Lawak Solo) (1) Fikry Ibrahim (1) Fizi Ali (1) Frank Lampard (1) Freddie Mercury (1) Gabriel Omar Batistuta (1) Gadis Asia (1) Gadis Comel (1) Gadis Jelita (1) Gadis Seksi (1) Geli (1) George W Bush (1) Georgie Henley (1) Guru (1) Gusti (1) Hadi Awang (1) Hafreez Adam (1) Hajar Aswad (1) Haleeda (1) Haliza Misbun (1) Hamid Ghurka (1) Hamil (1) Hanie Soraya (1) Hanis Zalikha (1) Haqiem Rusli (1) Hari raya (1) Harshaali Malhotra (1) Hashim Rejab (1) Hasnol (1) Hatta Dolmat (1) Hawa (1) Hawaii (1) Hazama (1) Herba (1) Hezry Hashim (1) Hidu Gam (1) Hillary Clinton (1) Hisyam Hamid (1) Holocaust (1) Hungary (1) ISIS (1) IT (1) Ibu (1) Iesya Toh (1) Ika Nabella (1) Ilham Tuah Raja Lawak (1) Ilmu Hitam (1) Imam Syafie (1) Inspirasi (1) Intan Sarafina (1) Ira Kaza (1) Irma Hasmie (1) Isteri Artis Hamil (1) Isteri Derhaka (1) Ivory Coast (1) Jaafar Onn (1) Jackie Chan (1) Jaclyn Victor (1) Jakim (1) Jasmin Hamid (1) JayDee Lok (1) Jelita (1) Jeremy Clarkson (1) Jihan Musa (1) Jimmy Hendrix (1) Jimmy Page (1) Jimmy Shanley (1) Joe Wings (1) John Lennon (1) Joy Revfa (1) Julia Roberts (1) Jurusolek (1) Justin Timberlake (1) KLIA (1) Kacak (1) Kahwin Paksa (1) Kanak-Kanak Bertunang (1) Kanye West (1) Kartun (1) Kata-Kata Hikmah (1) Kayda Aziz (1) Kazakhstan (1) Kecik Hyper Act (1) Kekasih Artis (1) Kemalangan Kapal (1) Kenya (1) Kerabat Diraja Arab Saudi (1) Kerabat Diraja England (1) Kerabat Diraja Kedah (1) Kereta Kebal (1) Kereta Lumba (1) Kes Ah Long (1) Kes Curi Kereta (1) Kes Gugur Janin (1) Kes Histeria (1) Kes Jual Bayi (1) Kes Judi (1) Kes Khianat (1) Kes Kianat (1) Kes Langgar Lari (1) Kes Lari Rumah (1) Kes Makamah (1) Kes Mati Mengejut (1) Kes Membazir (1) Kes Mercun (1) Kes Pemerdagangan Manusia (1) Kes Ragut (1) Kes Rasuah (1) Kes Seludup (1) Kes Sumbang Mahram (1) Kes Tembak (1) Kes Tetak (1) Kes Ugut (1) Ketat (1) Ketua Polis Negara (1) Kewangan (1) Khai (AF1) (1) Khairul Amri Hassan (1) Khairul Fahmi Che Mat (Apek) (1) Kilafairy (1) Kim Fukazawa (1) Kim Kardashian (1) Kisah Inspirasi (1) Kisah Misteri (1) Kisah Seram (1) Kobe Bryant (1) Korea (1) Kosovo (1) Krist Novoselic (1) Ku Li (1) Kumpulan Hujan (1) Kumpulan Khalifah (1) Kumpulan Senario (1) Kumpulan Sepahtu (1) Kurang Ajar (1) Kuwait (1) L'Zzay (1) Lan Pet Pet (1) Laporan Polis (1) Lawak Pak Pandir (1) Lebenon (1) Leonardo DiCaprio (1) Lesbian (1) Lim Guan Eng (1) Lina Tan (1) Liverpool (1) Liwat (1) Luis Suarez (1) Luka Modric (1) Luxembourg (1) M Nasir (1) MAB (1) MBPJ (1) Madinah (1) Mael (XPDC) (1) Mahal (1) Maher Zain (1) Main Kayu Tiga (1) Majlis Berinai (1) Majlis Perkahwinan Artis (1) Makanan Terengganu (1) Makanan Tradisional (1) Malaysia (1) Malique (1) Mamak (1) Mamat (Exists) (1) Mamat Khalid (1) Mariah Carey (1) Mariani (1) Marilyn Monroe (1) Mark Salling (1) Marlia Musa (1) Marsha (1) Mas Khan (1) Masakan Malaysia (1) Masjid Nabawi (1) Masya (Ceria Pop Star) (1) Matthew Bellamy (1) Mawar Rashid (1) Maya Karin (1) Mel Sakura Band (1) Mel Wings (1) Melamar (1) Melancap (1) Memey Suhaizah (1) Michael Ang (1) Michael Schumacher (1) Mila (AF5) (1) Mila Jirin (1) Miley Cyrus (1) Mimi Lana (1) Mona Syamimi (1) Monaco (1) Mufti KL (1) Muhyiddin Yaassin (1) Murid (1) Musa Hitam (1) Muslim (1) Nabi Adam A.S. (1) Nabi Sulaiman A.S. (1) Nadya Syahera (1) Nadya Syahira (1) Najip Ali (1) Najwa Mahiaddin (1) Nassier Wahab (1) Nazim Othman (1) Netanyahu (1) Netherlands (1) Nick Mikhail Razak (1) Niger (1) Nobel (1) Nonny Nadirah (1) Noor Khiriah (1) Noraniza Idris (1) Normala Samsudin (1) Nourul Wahab (1) Nuklear (1) Nur Amirah Filzah (1) Nur Fatimah (1) Nurul Syuhada (1) OAG (1) OKU (1) Oja (1) Ooi Eow Jin (1) Ozlynn Wati (1) PM Kanada (1) PPIM (1) Pahlawan Islam (1) Pakar Motivasi (1) Peguam (1) Pelancong Korea Selatan (1) Pelukis Komik (1) Pelumba Kereta (1) Pemandu F1 (1) Pemandu Nascar (1) Pembaziran (1) Pembeli VS Peniaga (1) Pendatang Asing (1) Pengacara Singapura (1) Pengangkutan Awam (1) Pengkid (1) Pengurus Artis (1) Penyajak (1) Penyakit Ganjil (1) Perdana Menteri Britain (1) Perdana Menteri Israel (1) Perdana Menteri Kanada (1) Perempuan Cantik (1) Perempuan Simpanan (1) Permainan (1) Personaliti Radio (1) Phanthegerow Louiselle (1) Piramid (1) Planet Marikh (1) Prank (1) Presiden Russia (1) Prince (1) Projector Band (1) Puteri Balqis (1) Puteri Diana (1) Puteri Sarah (1) Putri Najuwa (1) Qi Razali (1) Raba (1) Racun (1) Radhi (OAG) (1) Rafidah Ibrahim (1) Rafizi Ramli (1) Ragut (1) Rahim (Joras) (1) Raja Ema (1) Rani Kulop (1) Ras Adiba Radzi (1) Rasuah (1) Raul Meireles (1) Raysha Rizrose (1) Razif Projector Band) (1) Recep Tayyib (1) Republic Czech (1) Ridzuan Hashim (1) Riezman Khuzaimi (1) Rio Haryanto (1) Risteena Munim (1) Riyak (1) Rizalman Ibrahim (1) Roax Tan (OME) (1) Robert Downey Jr. (1) Rockefeller (1) Roslan Shah (1) Rosma (AF1) (1) Rothchild (1) Rowan Atkinson (Mr.Bean) (1) Ruminah Sidek (1) Rusdi Ramli (1) Ryan Goslin (1) Sa Dingding (1) Sabri Yunus (1) Sadio Mane (1) Sadis (1) Sahabat (1) Sahabat Nabi Muhammad S.A.W. (1) Saida (1) Salleh Kamel (1) Salleh Yaakob (1) Salleh Yaakop (1) Saman (1) Sarah Hildebrand (1) Scotland (1) Sejarah Bola (1) Sejarah Indonesia (1) Sejarah Jepun (1) Sejarah Melayu (1) Sejarah Sukan (1) Selebriti Media Sosial (1) Selena Gomez (1) Seniman (1) Senjata Api (1) Senjata Kimia (1) Sepanyol (1) Serangga (1) Serbia (1) Shae (1) Shah Iskandar (1) Shahir AF (1) Shahir Zawawi (1) Shahrizal Jaszle (1) Shamsul Ghau (1) Shamsul Ghau Ghau (1) Sharifah Shahora (1) Sharifah Shawati (1) Sheera Iskandar (1) Sheila Majid (1) Sherry Ibrahim (1) Shila Lama (1) Shuhaimi Lua (1) Shukri Yahaya (1) Siti Aisyah Binti Abu Bakar R.A. (1) Siti Aminah (1) Siti Sarah Raissuddin (1) Soal Jawap (1) Sofian Bujang (1) Solat (1) Soviet Union (Russia) (1) Steve Jobs (1) Sudan (1) Sufi (AF15) (1) Sufi AF (1) Sultan Brunei (1) Sultan Hassanal Bolkiah Sultan Omar Ali Saifuddien (1) Sultan Ibrahim (1) Sultan Mangkat (1) Sultan Nazrin (1) Sultan Perak (1) Sumbang Mahram (1) Supercar (1) Syafiq Kyle (1) Syaiful Zero (1) Syatila Melvin (1) Syiah (1) Syura Badron (1) TPPA (1) Takahara Suiko (1) Tan Sri DR Harussani Zakaria (1) Tan Sri Dr Mohd Irwan Serigar Abdullah (1) Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary (1) Tania Hudson (1) Tauke Jambu (1) Tegar (1) Telaga Zamzam (1) Tentera Nazi (1) The Majistret (1) Tiar Zainal (1) Tibet (1) Tip Membeli Kereta (1) Tips Berkerja (1) Tips Gajet (1) Tips Kapal Terbang (1) Tips Life Hacks (1) Tips Melancong (1) Tips Menangkap Serangga Perosak (1) Tips Mencari Kerja (1) Tips Orang Bujang (1) Tips Penampilan (1) Tips Penjagaan Motorsikal (1) Tips Perbelanjaan Keluarga (1) Tips Ramadhan (1) Tips Ride (1) Tips Tangkap Nyamuk (1) Tips Travel (1) Tips Wanita Hamil (1) Titanic (1) Tiz Zaqyah (1) Tomok (1) Tony Fernandes (1) Tradisi (1) Travis Barker (1) Trend (1) Tuan Guru Haji Nik Abdul Aziz Nik Mat (1) Tun Razak (1) Tunku Tun Aminah (1) Typography (1) U.A.E. (1) Ulama (1) Umie Aida (1) Upiak Isil (1) Ustaz ABD Razak Muthalib (1) Ustaz Auni Mohamed (1) Ustaz Ebit Lew (1) Ustaz Muhammad Fawwaz (1) Ustaz Zaharuddin (1) Van Damme (1) Vanidah Imran (1) Venezuela (1) Vin Diesel (1) Vladimir Putin (1) Wan Raja (1) Wany Hasrita (1) Watson Nyambek (1) Wawa Zainal (1) Yahudi Arthodoks (1) Yana Samsudin (1) Yang di-Pertuan Agong Malaysia (1) Yatt Hamzah (1) Yazer (1) Yazid (Search) (1) Zahid (AF) (1) Zahiril Adzim (1) Zahriah MacWilson (1) Zamani (Slam) (1) Zarol AF2016 (1) Zhao Benshan (1) Zhen Huan (1) Zizi Kirana (1) Zukieee (1) Zul (2 By 2) (1) iR Radzi (1)